Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 5 december 2011

Damer!

Av Aamor & Tina - 5 december 2011 17:47

Jag fick åka bil till syrran även idag, hihi jag gillar att matte är lite lat!

Då jag kom dit var alla uppe, till och med mattemor som brukar sova lite längre så det var lite märkligt men det fick jag svar på senare varför hon var uppe.

Vid 9 snåret välde det in en massa damer, ja en massa och massa men dock 4 stycken. Det var mattemors fd arbetskamrater, de brukar träffas ungefär 1 gång/månad och nu skulle de till mattemor.

De åt och åt nästan hela dagen och snacka kunde dom minsann!

Jag och Affi passade på att få en massa extra gos av allihopa men vi gillade en bäst!

Mattefar var servitör så han hade också att göra.


Matte jobbade ju länge idag men det är den enda gången denna veckan tack och lov.

Frolic fick hon när hon kom in av mig men precis när hon skulle ta den ångrade jag mig och tog den själv!

Vi gick hem och nu försöker matte säga till mig att äta så jag har gått och lagt mig istället, äter kanske senare.


Det har till och med snöat hos oss, ett litet tag kom det stora blöta flingor men inget som la sig, kom ingen snö där matte jobbar på andra sidan stan.

Fast det känns kyligt trots att det är ca 2 plus.

Så här såg det ut förra året fast lite senare i december!

 

 
 
Julia, Smulan och Amanda

Julia, Smulan och Amanda

5 december 2011 18:29

Idag var du väl glad över alla kelsjuka damer. Massor med extra händer som kliar och gosar. Vi kan inte ens gissa hur många pussar du delade ut ;-)

=^.^=

Kram å Nosbuff

http://hjuliahullerombuller.blogspot.com

Aamor & Tina

5 december 2011 18:31

Massor av pussar och sen älskar jag när det kommer folk på besök!

 
Maurice & Kajsa

Maurice & Kajsa

6 december 2011 08:08

Vilken liten retsticka du är, som erbjuder matte frolic och sen smaskar i dig gottiset själv! Vi gillar också frolic och brukar få lite av grannens hundar... Dessutom är de så kul att leka med!

nosgos å gottisar
Maurice & Kajsa

http://lillieslya.blogspot.com

Aamor & Tina

6 december 2011 17:32

Måste ju tetas lite, hihi!

 
Hillman

Hillman

6 december 2011 15:22

Joho, det gäller att hålla sig framme när det serveras gotter, för då kan man få en och annan smakbit, hihi. Ifjol den här tiden hade vi snö men nu är det bara griskallt, minus 12,6 just nu men det blir kallar för det är alldeles klart. Jag har varit ut flera gånger men blir så tassfrösen så matten får bära mig in, attans kyla jag längtar söderöver.

Taxpussar.

http://taxar.bloggagratis.se

Aamor & Tina

6 december 2011 17:33

Din matte får sticka skor till dig, hihi, lägg in en bild i så fall, hihi!

 
Gunilla och Frasse

Gunilla och Frasse

6 december 2011 16:37

Visst är det otroligt som tvåbeningarna kan snacka när de träffas några stycken :-) Men kul för matte att träffa sina arbetskamrater under mer avslappnade former. Håller med Julia och Co - det måste ha blivit mycket kelande för dig!
Kramar och tassklappar

http://gunillaofrasse.allas.se

Aamor & Tina

6 december 2011 17:33

Mattemor har slutat jobba för några år sen och dessa gamla kollegerna jobbade hon med för säkert 25 år sen men de har fortsatt att träffas.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards