Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 15 december 2011

Julklappar!

Av Aamor & Tina - 15 december 2011 17:35

I morse tyckte jag att vi kunde ta bilen till syrran för det öste ner men matte skrattade åt mig och sa att bilen redan är hos syrran, där gör den för tusan ingen nytta för mig, knasigt!

Som tur var, trots mina protester som matte ignorerade totalt hade jag min regnrock på mig så ryggen och sidorna höll sig torra, alltid nått men bilen hade varit bättre!

När matte sen körde iväg till jobbet var det snöblandat som kom sa hon.


Lite kortare sovmorgon idag, bara till 11 för sen var vi ute och rastade mattefar, efteråt tiggde vi godis och sen somnade vi ett tag igen, inte mycket fart i oss egentligen om man tänker efter, hihi!

Lite bus har vi faktiskt gjort också.


Även idag hade matte varit och handlat, man kan undra om hon ska köpa hela stan eller!

Hon shoppade lite till matteföräldrarna i en affär hon nästan kör förbi ändå och sen hade hon hämtat kläder hon beställt, igen!

Regnade inte när vi gick hem, kryss i taket för det var ovanligt men nått annat kul hände när vi kom in i vår port!

På vår dörr hängde en kasse och jag var snabbt framme och undersökte, fattade direkt var den kom från för den luktade Ruffa och hennes matte, var från Snutte också men jag vet inte hur han luktar.

Fort in och jag lämnade inte matte ensam med kassen.

 

Gäller att kolla först och jag hittade nått som jag tog och stack iväg med men matte såg det och hämtade tillbaka, fis matte!

Det jag hittade var tydligen till henne!

Jättefina och de hade passat mig bättre än matte, eller hur?

Nu blev jag inte utan för jag fick också tossor men jag tog av dom, matte hann bara sätta på mig en och när hon tog på nästa drog jag av den första, hihi!

Har ni sett så söta dom är, 4 såna fina tomtetossor fick jag och även en blinkande lampa i hjärtform till halsbandet.

Sen fick matte en del böcker.

Vi tackar jättemycket för alltihopa, du är fantastisk på handarbete Eva!   


Nu tänker jag vila mig en stund för allt paketöppnande tar på krafterna, hihi!


 
 
Julia, Smulan och Amanda

Julia, Smulan och Amanda

15 december 2011 18:20

Oj så fina tossor ni fick!
Matte blir riktigt avis.
Fast hon måste ha nåt med stadig sula på fötterna.
Hon är inte van vid att gå "barfota".
Hon har platta "sandaler" med kardborrband. Såna gillar hon, fast era är MYCKET finare!

=^.^=

Nosbuff

http://hjuliahullerombuller.blogspot.com

Aamor & Tina

15 december 2011 18:22

Visst var dom fina men jag kommer nog att försöka sno mattes när hon använder dom för det brukar jag göra när hon har annat än strumpor på, hihi!

 
Maurice & Kajsa

Maurice & Kajsa

15 december 2011 19:03

Vilka fina tofflor!!!! Ni har verkligen goa vänner!!!
nosgos å gottisar
Maurice & Kajsa

http://lillieslya.blogspot.com

Aamor & Tina

15 december 2011 19:09

Håller med!

 
Frasse

Frasse

16 december 2011 12:38

Matte är så avundsjuk på de fina tossorna så jag måste hålla tassarna för öronen för att slippa höra hennes tjat :-) Men måste jama med om att de är jamarsöta :-)
Kan du inte be matte blixtra dig när du har din regnrock, vi vill så gärna se dig i den! :-)
Tassklappar

http://gunillaofrasse.allas.se

Aamor & Tina

16 december 2011 17:44

Matte tar gärna kort på mig i regnrocken men jag vill inte men ni kommer nog att få se en dag, hihi!

 
Hector

Hector

16 december 2011 17:15

Nämen är det inte lite tidigt att öppna julklappar redan ?
Här har vi bara sett julklapparnas paket, men inte öppnat dem. Fast en del luktar riktigt spännande måste jag säga, undrar vem de är till. Ska kanske tjuvkika när matte jobbar en dag ?
Regn har vi sluppit idag, och som tur är så är matte piggare och har busat lite med oss idag.
Ha nu en fin fredagskväll och en skön helg.

http://rocketbuz.blogspot.com

Aamor & Tina

16 december 2011 17:43

Det var såna julklappar man öppnar direkt, hihi!
Ja, tjuvkika eller tjuvnosa lite så kan du spela överraskad när du får dom sen!

 
Hillman

Hillman

17 december 2011 18:20

Vicka snygga tossor du fått, hade du tagit mattens hade de nått upp till öronen, hihi. Bra att ha när det blir kallt ute, för då slipper du frysa tassarna av dig.

Taxpussar.

http://taxar.bloggagratis.se

Aamor & Tina

17 december 2011 18:52

Hade varit nått att gå ut med dom va! Nä jag leker hellre med dom.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards