Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 16 december 2011

Nerräkning!

Av Aamor & Tina - 16 december 2011 17:46

Kändes tungt att behöva stiga upp i morse och för att inte tala om när jag var tvungen att gå iväg, suck!

Blev lite piggare när jag hörde en katt-pingla från rabatten och ännu piggare när jag fick syn på en kelig Ollie. Blev bara en "runt om Aamor" strykning för sen hoppade han hem till sig själv, matte sa att han skulle nog sova.


Sov bara till 10 idag för då stack mattefar iväg på lite ärenden och vi underhöll mattemor, vi låg på bordet och gosade med henne men strax innan mattefar kom så ville vi ner för vi kände att han var på väg och ville hinna kolla kassarna innan de packades upp, hihi!

Jag passade på att äta upp syrrans mat när matte kom, ja det kan ju inte stå där och skräpa och sen så var jag hungrig.

Matte trodde inte att jag åt nått igår men jag hade ätit Affis mat då också för skålen var tom, hihi det fick mate reda på idag! Syrran blev inte utan om nån undrar.


Jag får nog rasta matte lite ikväll för hon har suttit på rumpan hela dagen, hon har varit på nått som heter dokumentationsutbildning, inte för att jag vet vad det är och jag behöver ju inte bry mig heller, hihi.

Fick åka bil hem för den skulle ställas in nu över helgen, efter det gick vi en liten kort runda så jag fick gjort både det ena och det andra så nu kan jag vila en stund.


Nu har jag och matte börjat nerräkningen till vi ska vara lediga, först ska vi njuta av helgen och sen jobbar vi bara 4 dagar nästa vecka, så härligt det ska bli, lediga till den 2/1.


Ha nu en trevlig helg alla!

Bilden är från när jag var på en SST utställning och smycket har jag fått av min uppfödare. Jag har även varit fotomodell med denna bilden på en hemsida som inte finns mer för tyvärr finns inte hon heller mer som hade Idas smycke.


 
 
Julia, Smulan och Amanda

Julia, Smulan och Amanda

16 december 2011 18:15

Sååå... syrrans mat är gottigare än din??? Fast det tror vi inte på ;-)
Bra att du åt i alla fall.
OM vi får som husse önskar är han ledig enda till trettonhelgen, men det får han inte veta förrän på måndag :(
Håll tassarna att han får det!

=^.^=

Kram å nosbuffar

http://hjuliahullerombuller.blogspot.com

Aamor & Tina

16 december 2011 18:18

Det är samma mat men det kan vara rätt gott med snodd mat, hihi!
Ska hålla tassarna för att maken får ledigt, det skulle matte också velat vara men det fick dom inte!

 
Maurice & Kajsa

Maurice & Kajsa

16 december 2011 20:02

Klart att snodd mat är godast!! Kajsa sitter och tjatar om att hon också vill ha tofs med smycke. Får väl bli runt svansen då... Hon gillar blingbling den donnan
nosgos å fredagsgottisar
Maurice & Kajsa

http://lillieslya.blogspot.com

Aamor & Tina

16 december 2011 20:42

Hon kan ju ha hål i öronen så kan hon ha blingbling där ;)

 
Hillman

Hillman

17 december 2011 18:24

Vicken har bästa käket, syrran förstås, hihi. Så var jag oxå brorsans mat var säkert bättre än den jag fick. Ni skulle ju kunna byta, du äter syrrans mat och hon äter din varje dag, för då skulle ni äta utan prut det är jag säker på,hihi.

Taxpussar.

http://taxar.bloggagratis.se

Aamor & Tina

17 december 2011 18:51

Jo nog är vi lite knasiga men jag vet också att vår mat kommer från samma säck men det är ändå skillnad, hihi!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards