Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Aamor & Tina - 4 januari 2012 19:08

Igårväll låg jag mest och sov i vår fåtölj men vaknade strax innan 21 och blev gottesugen nästan direkt men matte sa att jag var tvungen till att äta först, suck hon är alltid lika jobbig så jag åt och sen fick jag mitt gottis!

Mötte min kompis Rex när vi gick ut men vi ville bara hälsa snabbt för det var ingen fröjd att vara ute.


I morse gjorde jag det dumma valet och ville gå den långa rundan till matteföräldrarna och tyvärr hade vi tid för matte vaknade strax efter 05 och gick upp då så hon var klar rätt så tidigt.

Fy tusan vad det blåste, var väl okej när vi gick österut men när vi gick den längsta biten söderut så hade vi blåsten rakt i ansiktet. Jag kan lova att vi bägge hade vars en fin mittbena och bakåtslickat hår, hihi.

Lite jobbigt var det så matte sa till mig att gå bakom henne men jag måste gå först men fick till sist ge upp och läade bakom henne.

Nu blev det inte så mycket storm som de sa men det var tillräckligt om jag får säga mitt!


Jag har spenderat dagen hos syrran i min säng och på bordet för jag har varit väldigt kelen idag och är jag där kan jag kela med både mattemor och mattefar.

Matte behövde handla innan hon kom så det dröjde lite längre än vanligt.

Hemma har jag ätit och sen har jag hållt igång matte med diverse aktiviteter, nu sist gick vi en runda för - ja, för blir man nödig så blir man.

Nu ska jag vila lite för det har jag inte gjort sen jag kom hem!

 


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards