Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Aamor & Tina - 5 januari 2012 20:18

Matte sa att det var sista dagen att jobba denna veckan och det var tur för vi var lika trötta bägge två.

Tyvärr så vräkte regnet ner när vi skulle gå så jag var tvungen att ha regnrocken på mig. Försökte slippa undan med att ligga ner när den skulle knäppas men matte lyfte upp mig och trots att jag då saknade alla fyra benen så kom den på men ut tänkte jag inte gå utan la mig på mitt fårskinn och glodde ner i golvet!

Nu blev det att jag följde med till sist men jag blev ju inte gladare över att det skulle fotas!


Idag har det bara regnat och regnat och till sist kom det även snö men det blev inte kvar. Det är så blött överallt nu man kan inte gå i gräset utan att bli blöt halvvägs upp på magen. Hade allt detta regnet kommit som snö hade vi haft hur mycket som helst!

Matte kom bara inom efter jobb för sen stack hon iväg igen för hon skulle på kalas och jag fick stanna hos Affi.

Redan vid 20 kom matte tillbaka och sen gick vi hem och nu har jag ätit min mat.

Nu ska jag inte göra mycket mer än att vila och gosa med matte, kanske tugga på ett tuggben.


 

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards