Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Aamor & Tina - 8 januari 2012 17:41

Oj vad vi sov längr i morse, nästan till 9.30 hoppas matte somnar ikväll bara så det inte blir en så "vända & vrida sig i sängen" natt!

Vi har bara tagit det lugnt hela dagen, jag har vilat på mattes fötter och hon har suttit och släktforskat.

Det var en lägenhetsvisning vid middagstid, den ligger vägg i vägg med vår men är i trappan bredvid så eftersom vi, läs matte är lite nyfiken så passade vi på att gå ut då och ta en paus i forskningen och jag skulle få kolla in katterna, ja visst"

Några äldre och några yngre var och tittade på lägenheten och jag fick prata med Igor, han ville mest kela med min matte men jag fick några kel!


Vädret är inte det bästa idag heller, råkallt och så stänker det då och då, ganska så tröttsamt faktiskt.

Jag har ätit mitt torrfoder för matte blandade i lite bacon, en sort som inte är så salt och det var mumsigt.

Trodde att jag skulle kunna smaka lite av mattes mat sen också men det var inte gott. Hon hade blandat klyftpotatis, sötpotatis och hackat bacon i en form och satt i ugnen, till och med baconet smakade potatis, örk!

Nu var det matte som skulle ha det och hon verkade gilla det så jag ska väl inte säga så, hihi! Hon gnällde lite över att hon velat ha grönssker i men hade inga hemma och åka iväg och handlade orkade hon inte, gnäll då inte, hihi!


Jag får nog snart gå ut på en kvällsrunda för matte klagar på att min "luftning" luktar illa, ja ja!

Matte tog en bild på mig när jag låg och tittade på henne, hon satt i soffan, jag ville inget men ibland ligger jag och tittar så på henne, jo jag hade fått vatten ur spejflaskan strax innan.

 

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards