Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Aamor & Tina - 12 januari 2012 16:58

Jag fick gå min långa runda i morse, jippie! Nästan hela i alla fall för vi genade mellan husen för egentligen hade vi inte tid men jag satte mig ner och vägrade gå när matte sa det när vi kom ut så hon fick välja, bära mig eller gå den längre rundan, hihi!

Jag träffade på Alice min Tibetanske Terrier kompis, ja jag kan faktiskt säga kompis för jag gillar henne nu igen för hon slår inte lika mycket med sina tassar längre.


Vi har ett ruskigt väder, det regnar och blåser och vissa vindar kan nästan blåsa omkull en annan stackare eller nästan lyfta för tyngdpunkten är ju rätt låg så att blåsa omkull är kanske inte det lättaste.

Jag, Affi och mattefar blev rätt så blöta när vi var ute så när vi kom in igen la jag mig i den ena kökssängen och så la de en tidning över mig, åh vad det blev varmt och gott, syrran låg på kökssoffan under en.


Matte kom i normal tid, tur hon kan göra det nån gång faktiskt men jag hade inte hunnit tänka ut vad jag skulle ge eller visa henne så jag högg två frolicar och gav matte en puss och sen gömde jag dom i kökssängen, åt dom innan vi gick hem.

Så klart regnade det när vi gick hem och jag tyckte att det var en urusel idé att vara ute men matte sa bara "vi blir inte torrare av att stå ute i regnet" så då gick jag vidare och det blev ingen kattspaning för det ville ingen av oss, bara en snabbglutt!

Får bli lite gamla kattbilder här istället, just nu är jag upptagen med att torka i mattes säng!

   Jag och Ollie.                                            Jag och Peggy.        

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards