Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 13 januari 2012

Av Aamor & Tina - 13 januari 2012 17:37

Det blev den där långa rundan även i morse för jag satte mig ner och skulle inte för allt godis i världen, i alla fall det jag inte gillar, hihi, gå till höger utan jag SKULLE gå vänster så matte fick ge sig. Man ska vara envis så får man som man vill, hihi!

Mötte tyvärr ingen hund men en man som tittade på mig så jag satte mig ner för att invänta lite klappar men han bara passerade, var nog en riktig fis den där men matte sa att han hade nog bråttom till jobbet, vilket som så kunde han gott hälsat på mig!


Jag och Affi har hjälpt matteföräldrarna att plocka ner granen, Affi hjälpte mattefar att ta ner sakerna och jag låg och övervakade mattemor så hon packade ner det rätt.

Matte var sen för hon hade handlat och där träffat en fd kollega och vän, ja de är vänner än, så då kan man ju tänka sig varför hon var sen - snacka snacka snacka + lite till, hihi!

Det var hon som vi hälsade på en gång som har en bjässehund, Grosser Schweitzer Sennenhund.

Lite storleksskillnad på oss är där ju!

Matte hade handlat en ny sak till mig så hon var förlåten direkt, hon hade köpt ett till lammskinn fast svart denna gång, hon bytte ut en trasmatta i TV-rummet mot detta istället för trasmattan låg aldrig där den skulle, konstigt eller hur hihi!


Nu har den förbaskade blåsten kommit tillbaka, var soligt och lite vindigt innan men nu blåser det som tusan rent igen, är så trist men det regnar i alla fall inte!

Vilket som så är det toppen att det är helg igen och vi ska bara slappa, nähä tydligen inte för vi ska städa lite säger matte, vilken glädjedödare men jag tycker att hon kan städa så slappar jag för jag har "jobbat" hårt nu en hel vecka!



Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards