Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 15 januari 2012

Av Aamor & Tina - 15 januari 2012 16:34

Idag har varit en riktig slappardag från min sida i alla fall.

Det började med att jag vaknade före matte så jag väckte henne men då var klockan ändå 8.30 så det var dags tyckte jag.

Vi gick ut på en kort morgonrunda, matte ville gå längre men jag vägrade, vi gick ju långt igår.

Matte åt frukost och jag sov. Senare fick hon för sig att badrummet skulle städas, duschhörnan var kalkbelagd sa hon så hon höll på där hur länge som helst.

Jag låg först utanför och kollade men det blev trist så jag gick in och la mig i min säng.

När hon var klar och själv duschat och så var hon riktigt trött i ryggen så hon tog en bok och la sig i sängen och det var nått jag kunde vara med på så jag ville också upp.

Sov ett tag medan hon läste men sen blev jag riktigt kelen så matte la boken och sen gosade vi en lång stund och jag blev kliad överallt, så härligt!


Vi gick ut en sväng och jag träffade en ny kompis, troligen en Shih Tzu blandning och efter hälsningen hade vi pinktävling.

Matte lagade middag men det var sånt där kaninfoder igen, gillar inte att hon luras.

Nu har jag legat på min ena sittkudden en lång stund, matte klagar på doften som pyser ut då och då så en runda snart blir nog inte helt fel, hihi!

Så man kan nog säga att jag har återhämtat mig hela denna dag! Jag älskar slappedagar!

 

Gammal bild!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards