Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Aamor & Tina - 1 februari 2012 18:38

Lite små trött i morse men jag kunde inte göra annat än piggna till när jag kom ut för det var ca -9 grader, synd om matte för hon hade glömt vantarna hemma så det var tur att vi inte har så långt!


Det har blivit en hel del bus hos syrran efter sovmorgonen där.

Jag var uppe på bordet och syrran satt i fönstret och tittade ut och då tänkte jag passa på att kela med mattefar men det kunde jag glömma för så fort jag kom fram till honom och han la armarna om mig kom Affi som ett skott och hoppade upp i hans famn så han kunde inte göra annat än att fånga henne!

Fick gå och gosa med mattemor istället igen.

Jag blev hungrig ca 1 timme innan matte kom så mattemor fixade torrfoder till mig.


Matte hade varit och shoppat lite innan hon kom och hämtade mig, hon hade varit i min affär och handlat lite gottiga saker och en annan sak som jag inte riktigt vet vad jag ska tycka om!

Hon köpte hundtandkräm, innan har hon bara haft vatten på tandborsten och jag gillar den inget vidare så hon trodde att det kanske skulle gå lättare med sånt på!

Okej, det var inte äckligt men den dumma borsten var där ändå, vi får se hur jag gillar det framöver!


Det har snöat lite hela eftermiddagen men det blev bara lite puder på marken för det var stora glesa flingor som singla ner.

Jag trodde att jag skulle klara mig från att bli omtofsad men så kliade det i pannan och då trillade halva tofsen ner och då var det kört!

 

Jag och syrran när vi var bebisar!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards