Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Aamor & Tina - 3 februari 2012 17:35

Jisses vad det var kyligt om nosen i morse det var -14 grader, matte sa att hennes bil visade -15 men kallt var det.

Jag ville stå kvar och titta på en dam som kom gåendes med blinkers påslagna, hihi, hon hade två blinkande lampor på varje sida och det såg spännande ut men matte sa att vi skulle gå så jag fick hänga med motvilligt!

Nästan direkt när vi kom till syrran upptäckte jag att jag var hungrig så jag åt upp den andra halvan torrfoder som syrran inte orkade på morgonen, jag äter aldrig frukost annars men idag smakade det. Har nog hänt ett fåtal gånger att jag ätit frukost men de är lätträknade säger matte.


Blev ingen sovmorgon för vid 10 satte mattefar igång att städa, våra sängar skulle dammsugas och luftas och så drog han igång den hemska dammsugaren och sen skulle golvet moppas, ingen rast och ingen ro för en stackars liten hund!

Fick sitta upp hela tiden han höllt på men så fort sängarna kom in kastade jag mig i den ene och där stannade jag ett par timmar. Matteföräldrarna påstår att jag snarkade högt men jag tror inte på dom.

Undrar egentligen hur de själv låter om de ligger och sover på rygg med benen i luften, hihi!


Idag fick jag inte kela med mattemor för syrran, gick bra med mattefar men där gick gränsen idag - inte med bägge.

Tur jag har matte för mig själv, hihi!


När matte kom så busade vi lite men först fick hon en puss och sen ett pipdjur, hör liksom till!

Jag skulle in under hennes tunika och där höll jag på att böka runt när syrran kom och undrade vad som var så kul men då sa jag ifrån att detta är min matte men tro inte att hon brydde sig!

Efter buset blev jag hungrig och åt en halv portion torrfoder, orkade inte en hel!

Hörde att matte sa att vi skulle ta bilen hem och då ville jag åka på direkten, blev en extra runda så bilen blev riktigt varm - toppen!

Inga katter ute så jag får lägga in en gammal bild istället!

 

Jag och Peggy!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards