Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av Aamor & Tina - 6 februari 2012 17:29

Jag fick stora problem efter mattes dille igår! Först upptäcker jag att den ena "väggen" i min hörna i vardagsrummet är borta och att där bara var två ben och sen stod inte mattes säng där den stått innan och när jag skulle gå och lägga mig under sängen var där ingen säng!

Min ena "vägg" som är en gammal kista hade hon flyttat på för att DVD:n på så den stod borta vid TV:n och bordet som DVD:n stått på innan hade nu blivit ett blombord, ja jag säger då det. Okej att hon hade sina filmer i kistan och att det var rätt logiskt att ha allt på samma ställe men min hörna försvann på så vis, la mig sen bakom gardinen i stället.

Hennes säng, ja det tog en stund innan jag kunde förmå mig till att lägga mig under den på det nya stället men min egen säng tänkte jag inte lägga mig i men i morse låg jag i den ändå.

Jag vänjer mig men........


Kallt även i morse -13 grader och när jag kom till syrran trodde jag att jag skulle kunna krypa upp i "min" säng och sova vidare men det blev inte så för Affi skulle nosa igenom hela mig, sa till på skarpen att det fick räcka efter ett tag men tro inte att hon blev rädd utan skulle istället snacka bort det med lek, den finten går jag inte på!

Senare har vi ägnat dagen åt bus och tiggeri, vi skiftades om att tigga så kanske man får ut mer av det, hihi!


Matte jobbade länge men hon kom lite tidigare än vad hon skulle för de hade haft möte och chefen släppte dom innan, det gillar jag.

Just nu försöker matte få mig att äta men det finns saker som är godare och jag försöker med allt men hon verkar benhård!

Gammal bild! 


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards