Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Aamor & Tina - 8 februari 2012 17:38

Det var bara -5 i morse och det var rätt så skönt men det kändes kallare för nu är det vad matte säger fuktigare i luften, solen har inte heller visat sig så mycket under dagen.


Det har inte heller blivit så mycket sömn hos syrran för hon har velat busa för jämnan!

Kan man busa hela tiden? Blir man inte hemskt trött av det? En stund går bra men sen måste man vila en stund, hihi!

Jag tog en stund i sängen för att vila upp mig men den idéen gillade inte Affi så hon stod nästan uppe på mig och manade mig till bus och till sist fick jag nog och sa låt bli mig men det var en idé som inte passade henne så jag hamnade på rygg!


Vi har rastat mattefar 2 gånger, han såg ut att behöva det, hihi!

På bordet är också ett ställe som vi varit mycket på under dagen för vi måste kontrollera allt som finns där men tyvärr får vi inte vara där när de ska äta eller fika, hur ska vi då veta att det de stoppar i sig är bra!


Matte var lite sen för hon skulle handla lite och sen köra hem med sakerna men när hon kom så åt jag mitt torrfoder och sen fick jag smaka lite kyckling som mattemor stekt i ugnen, mums, synd bara att jag ätit min mat innan så hade mer kyckling fått plats för nu blev det bara några små bitar.


När vi kom hem började matte joxa lite i köket och hällde bland annat upp min mat i min matspann.

Jag tyckte att det var spännande så jag kom och kollade och ställde mig på bakbenen för att se över kanten men när jag såg all mat (10 kg) så tittade jag på matte och rapade högt, tänk om hon skulle få för sig att jag skulle äta igen och kanske all mat för det hade aldrig gott, hihi!

Jag tänker sova en stund nu för det blev som sagt inte så mycket under dagen!

 


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards