Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 14 februari 2012

Alla hjärtans dag!

Av Aamor & Tina - 14 februari 2012 17:38

Det är den 14 februari i dag och då är det Alla hjärtans dag, så många som ska fira för alla har ju hjärtan, hihi!

Jag till exempel är mattes lilla härta men jag har inte fått nått av henne!

Annat är det med Snutte och Ruffas matte Eva, hon tänker minsann på en liten åsidosatt hund, hihi!

Titta vad som väntade utanför vår ytterdörr!

 

Visst är den fin? En kudde till mig med en hund på, vad kan passa bättre? Tack Eva!

Matte fick böcker och äppelpaj så hon ska inte klaga, hihi!

Jag ska nog inte heller klaga på matte för jag fick en rumptvätt, 2:an vägrade släppa taget om sin "värd", hihi och sen fick jag en av mina favvo stänger!

   


Märkligt väder för idag har det snöat, regnat och sen snöat igen, undrar hur det ser ut i morgon!


Syrran och jag har hållt igång nästan hela dagen, vi har haft dragkamp om en leksak, jagat varandra och hållt låda när matteföräldrarna skulle se en svensk film, hihi och sen har vi busat i snön.

Matte hade varit och handlat innan hon hämtade mig, hon skulle till 3 affärer men hon struntade i mataffären, blev bara ÖB och i en annan som hon handlade garn. Mataffären blir det nog i morgon.

Viktigast var ju ÖB för min del för mina stänger var nästan slut och syrran hade inga så hon fick också ett gäng av matte.


       Nu får alla ha en fortsatt bra Alla hjärtansdag och en massa kärlek från mig till er alla!        

 
 
Gunilla och Frasse

Gunilla och Frasse

14 februari 2012 18:17

Vilken superfin kudde, passar ju dig perfekt! Och så godisstång också, verkar som om din hjärtedag har varit mycket lyckad hittills!
Vi önskar dig och matte en fortsatt underbar, hjärtego dag med massor av gos och mys!
Massor av kramar, tassklappar och nospussar från oss <3

http://gunillaofrasse.allas.se

Aamor & Tina

14 februari 2012 18:20

Det samma till er!

 
Julia, Smulan och Amanda

Julia, Smulan och Amanda

14 februari 2012 18:25

Vilken jättefin kudde :) Så duktig Eva är som kan sy så fint.
Stickisar är goda. Matte köper våra också på Ö&B.

=^.^=

Kram å nosgos på er denna Alla Hjärtans Dag!

http://hjuliahullerombuller.blogspot.com

Aamor & Tina

14 februari 2012 18:26

Eva är jätteduktig med händerna med mera!

Samma till er!

 
Mimmi, Chicko, Tarzan, Sessan

Mimmi, Chicko, Tarzan, Sessan

14 februari 2012 21:12

Mjau, nu först kommer vi intassandes här och önskar er en sent om sider, alla hjärtans dag, mjau
så fin egen kudde du fått, *Tassarna upp!
Här har det oxå snöat lite, undrar oxå hur vädret blir i morogn, *funderar*

Tass tass

http://katternasblogg.blogg.se

Aamor & Tina

14 februari 2012 22:03

Det snöar för fullt nu så jag undrar hur mycket jag ska "ploga" mig igenom i morgon1

 
Kjelle Bus

Kjelle Bus

14 februari 2012 21:41

Jisses vilken fiiin kudde du fick av den där Eva !
Rumptvätt om det tycker jag INTE ALLS !
Tur att det inte händer så ofta , det är så förnedrande att ligga upp och ner på i vasken med rumpan i vädret !!
Jag har oxå fått gottis idag och ett paket från AmeriKATT med en masssa coola myntamöss i :)
Fortsatt trevlig Alla Hjärtans Dag´s kväll :)

http://kjellebus.blogspot.com

Aamor & Tina

14 februari 2012 22:05

Wow, paket från AmeriKATT, inte illa! Grattis till det!
Jag står bara i duschen och jag är rätt van då jag har en mage som inte gillar allt, munnen och magen säger JA men ja du kan själv räkna ut vad som säger NÄ, hihi!

 
Hillman

Hillman

15 februari 2012 11:59

Sicken gullig kudde till en mycket gullig hund, mattens kommentar, hihi. Jag gillar att du fick godis av din matte, för det ska man ha på alla hjärtans da, hihi.

Taxpussisar.

http://taxar.bloggagratis.se

Aamor & Tina

15 februari 2012 16:52

Jag blir så bortskämd säger min matte, hihi!
Godis är mums!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards