Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 17 februari 2012

Äntligen!

Av Aamor & Tina - 17 februari 2012 18:54

Det kändes så härligt när matte sa att det var fredag i morse, äntligen sa jag men först fick jag "jobba" en dag till.

Även i morse var det halt för det hade töat så det låg pölar över isen så man halkade hit och dit när man gick!

Jag tog ut mig så när vi gick till syrran att jag var tvungen att vila länge, till 13.30 hihi, det var så skönt!

Jag rörde på mig lite för jag skiftade mellan mina sängar, först kunde jag inte ligga i min favorit för syrran hade snott denoch säkert på pin kiv! Fick den till sist!


Matte var jättesen för hon hade varit och handlat med mattefar, tyckte jag hörde bilen och när mattefar gicvk ut visste jag.

Satt vid dörren och väntade och då och då sprang jag ut till mattemor och undrade när hon kom.

Då de äntligen kom hade de massor av kassar och vi dök i alla till mattefar hojtade "inte den där är ägg!", ups men de höll!

Han får ju sätta upp den för han vet hur vi är.

Jag åt mat innan vi gick hem och till och med syrran åt, hon äter oftast på morgonen annars.

De hade varit och shoppat i köttaffären som vi har och bland annat köpt leverkorv och vi fick lite på vårt torrfoder, mums!


Fick åka bil hem och nu ska jag vila lite och hålla fredag, nu ska vi njuta och bara slappa i två dagar, jag i alla fall!

 

Jag och syrran 2009, vi hoppade upp på bordet i husvagnen!


Trevlig helg! 

 
 
Rebellen

Rebellen

17 februari 2012 19:12

Åhh va härligt! Önskar dig en jamarsfin helg också! Nosbuffar

http://skyggisfamiljen.blogspot.com

Aamor & Tina

17 februari 2012 19:15

Ja äntligen!

 
Julia, Smulan och Amanda

Julia, Smulan och Amanda

17 februari 2012 19:29

Ha en jätteskön fredagskväll! Gott med lite extra på torrisarna på fredan :)

=^.^=

Nosbuff

http://hjuliahullerombuller.blogspot.com

Aamor & Tina

17 februari 2012 19:39

Man får njuta extra nån gång, hihi!
Ja men inte alltid säger matte men jag säger varför inte!

 
Mimmi, Chicko, Tarzan, Sessan

Mimmi, Chicko, Tarzan, Sessan

17 februari 2012 22:48

Mjau så söta ni är tillsammans.
kolla, vi har två videos hos oss, om ni vill se, *fniss*
Liiite dålig kvallité, är filmad med mattes *AJFÅN*

Tass tass

http://katternasblogg.blogg.se

Aamor & Tina

18 februari 2012 08:26

Det ska jag kolla direkt!

 
Kjelle Bus

Kjelle Bus

17 februari 2012 23:32

Sån där Leverkorv det brukar min kompis Gustav oxå jama om att det är gott. Kanske skulle be matte att hon köper hem en bit ?
Slappa i dagarna 2 det låter myyysigt :)

http://kjellebus.blogspot.com

Aamor & Tina

18 februari 2012 08:26

Gör det för det är för det mesta gott!

 
Buttons

Buttons

18 februari 2012 13:19

Tjena snygging, Leverkorv ? tror jag aldrig jag har smakat , är det lika gott som köttbullar ? ............wet kisses

http://floridatjej.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

18 februari 2012 16:55

Bättre än vanliga köttbullar men kanske inte godare än stallbullarna, hihi!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards