Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 18 februari 2012

Av Aamor & Tina - 18 februari 2012 16:59

Väckte matte redan klockan 06.15 och sen gick vi upp strax innan 7.30, jag var i behov att gå ut.

Det var snorhalt för det hade varit töväder och regnat lite men isen låg kvar under allt vatten, kändet märkligt att gå för man glad bara.

Inne igen passade vi på att vila lite, mest jag för matte satte sig ner vid datorn.


Vid middagstid gick vi bort en sväng till syrran och när vi kommit halvvägs började det regna och sen har det regnat hela dagen.

Då vi gick hem trodde matte att det var uppehåll men det kom rätt så bra i alla fall när vi kom ut, gissa om jag blev blöt.

Det är så slaskigt och överallt står vattnet högt, för mig i alla fall. Matte rensade vid en brunn så vattnet kunde rinna ner där och inte täcka hela cykelbanan.

Innan vi kom in kramade matte ur mina tassar och då rann vattnet av i pölar och sen blev jag torkad här inne.

Matte la på mig en handduk så jag skulle bli varm och det var skönt ett tag men sen skakade jag av mig den och hoppade upp i mattes säng istället!

Nu ska jag vila en bra stund och sen får vi se vad som händer sen men troligen blir det en runda till och sen TV för matte, hon snackar om att ladda tvättmaskinen men det kan hon ju göra för det stör inte min vila, hihi!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards