Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 23 februari 2012

Blåsigt!

Av Aamor & Tina - 23 februari 2012 17:17

Jag lurade matte igår! Först behövde jag gå ut och gjorde min 1:a och sen ville jag in för det var både regnigt och blåsigt, efter en halvtimme sa jag till matte att jag behövde ut igen för en 2:a stod på tur nu, hihi!

Vädret hade inte blivit bättre än det var innan men jag hade bara tänkt sitta och kolla om katterna var ute men det kunde jag glömma sa matte!

Jag fick så snällt följa med henne trots att jag inte ville men till slut kom den där 2:an jag sagt till matte om men jisses så blöt jag blev under rundan!

Bästa torkstället intogs och där stannade jag tills matte också gick och la sig och när hon släckte lampan ville jag ner!


Det var fortsatt blåsigt i morse men det regnade i alla fall inte, alltid nått.

Dagen hos syrran har varit lugn för jag har sovit hela förmiddagen och sen rastade vi mattefar och efter lite bus så somnade jag igen, gott att sova!


Matte kom i rätt tid, alltså direkt efter jobb och det gillar jag bäst. Jag skyndade mig att ta en frolic men matte fick inte den utan hon fick en frolic-puss och sen åt jag den!

Vi gick hem och jag kollade efter mina kattvänner men inga var ute så vi gick också in.

Försökte få matte att ge mig godis istället för mat men hon tyckte inte att den idéen var bra så jag åt maten istället!

Nu ska jag vila en stund för att senare se till att matte har att göra, tror jag väntar med att sätta henne i arbete till hon vill se nått på TV, hihi!

 

Gammal bild! 

 
 
Julia, Smulan och Amanda

Julia, Smulan och Amanda

23 februari 2012 18:51

Mysig bild på dig, sömntuta! Hoppas att ALL snö försvinner hos oss med!

=^.^=

Kran å nosgos

http://hjuliahullerombuller.blogspot.com

Aamor & Tina

23 februari 2012 20:25

Hoppas också att ni blir snöfria snart!

 
Frasse

Frasse

24 februari 2012 14:05

Vi har nästan haft lite vår i luften här i Malmö i dag, hurrjam! :D
Visst ska det bli skönt när man kan tassa ut utan att bli våt och kall om tassarna?
Härlig slapparstil du har!
Tassklappar

http://gunillaofrasse.allas.se

Aamor & Tina

24 februari 2012 17:18

Här känns det också som vår men det är blött, visst ska det bli skönt när det torkar upp lite!
Slappa är jag superbra på, hihi!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards