Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av Aamor & Tina - 1 mars 2012 17:28

Även i morse var Ollie ute och ville kela lite men sen ville han busa men då gick vi och istället för bus med mig, blir lite skraj när han hoppar över mig och så, valde han ut sin kompis Nuttis.


En lugn dag hos syrran, hon har försökt få igång mig för bus men jag struntar i henne, jag väljer att busa när matte komme och då kan även Affi få vara med, hihi!

På eftermiddagen, strax innan matte brukar komma så ville mattefar gå ut med oss men jag sprang och gömde mig, tänk om matte kom och jag inte var där, tänk så ledsen hon hade blivit då, hihi!

Förstod sen varför han velat gå ut med oss för han gav sig iväg och Affi som satt i fönstret sa att min matte hade kommit med bilen men gett sig av igen tillsammans med mattefar.

De skulle handla, mattefar helg handla så det var lättare med bilen istället för på cyklen.

Var beredd när de kom tillbaka med ett pipben i munnen och redo att ge matte pussar men Affi drog undan mig för hon skulle först fram, suck!

Matte fick sina pussar och jag var nöjd!


Hemma nu och jag har ätit, la mig precis på mattes ena fot för att låta maten smälta i lugn och ro.

 

Gammal bild men det ser likadant ut nu fast matte har strumpor idag!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards