Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 2 mars 2012

Av Aamor & Tina - 2 mars 2012 17:07

Stannade flera gånger när jag gick till syrran för jag ville stanna hemma men matte sa att det var sista dagen denna vecka så jag skulle orka! Vad vet hon, hihi!

Sovit på förmiddagen och sen har jag hjälpt mattemor att baka kokostoppar, mest moraliskt stöd men det är viktigt.

Sen bara måste det vara vår nu för fåglarna sjunger på annat vis, det är varmt, man kan se en massa olika blommor växa, en hel del flygande saker finns i luften (små insekter) och sen så har vi suttit på trädäcket för första gången detta år!

Visst måste det vara att våren är kommen och förhoppningsvis stannar den.

Först busade jag och syrran men att brottas och springa som tusan men sen bad vi mattefar att hämta 2 stolar till med dynor så vi också kunde ligga skönt där ute. Åh vad mysigt vi hade det!


Matte kom direkt efter jobbet och jag hade en frolic men jag åt den själv efter ett tag. Affi skulle busa med min matte och då knorrar hon lite oroväckande så jag säger till henne att så får man inte låta när man är hos min matte och sen fäller Affi mig!


Hemma snackade jag med Igor, jag tittade mest i och för sig när han kelade med min matte men det gör jag gärna.

Ska inte göra mycket mer i kväll för vi brukar vara rätt så trötta när det är fredag, ut ska jag så klart mer men utöver det nja inte jag i alla fall, matte kanske får nått ryck, hihihi!

Gammalt kort! 



Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards