Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Aamor & Tina - 4 mars 2012 18:25

Vaknade tidigt men somnade om igen och det samma gällde matte men hon gick upp strax efter 8 och dukade frukost framför TV:n, jag undrade om hon blivit lite knasig men hon skulle kolla på Vasaloppet men satt samtidigt och släktforskade på datorn. Hon har lyckats hitta det där hon klyddade bort så nu har hon börjat igen att leta efter släktingar!

Efter en stund vill jag gå ut men jag kände bara för en kortis så vi gick runt kvarteret, räckte idag!


Vid middagstid ringde mattemor och sa att Affi saknade sin Aamor så vi gick bort om där när vi sen var ute, matte tog en fika och sen gick matte en riktigt lång runda med oss två, det var kul men Affi stannar så ofta och ska nosa länge på allt möjligt, jobbigt att stå och vänta så jag sätter mig ner!


Det har inte varit så fint väder idag, ingen sol framme så det har känts lite kallare men inget regn så jag är nöjd med det!

När matte och jag var ute vid 18 så ville jag hälsa på mattes kollega och man men matte sa nä för hon hade mat  i ugnen, när matte sa nä inte idag så satte jag mig ner och gäspade högljutt och matte skrattade!


Idag har det varit en riktig slappesöndag med mycket vila och slöande fast jag varit ute och gått, behövs slappas ibland. Hjälpte inte ens matte med tvätten, hihi!

nu håller jag på att övertala matte att komma ner på golvet till mig men hon säger att hon måste skriva klart här först för annars gnäller jag om det, åh vad hon är långsam!

 

Gammal bild!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards