Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Aamor & Tina - 5 mars 2012 17:57

Glömde att berätta igår att när jag inte fick gå till mattes kollega så ville jag åka bil istället men tro inte att jag fick göra det heller, nä sa matte du får åka i morgon! Vad hjälper det när jag var sugen på det igår!

Fick åka bil i morse och matte körde en liten extra runda så det blev mer av det, snällt va!


Känns verkligen att det är måndag idag, trött när mattes klocka satte igång och sen har jag inte riktigt vaknat förrän vid middagstid, inget ovanligt enligt matte men jag säger att det är måndagströtthet!

Syrran och jag har fått vara ute och springa i vår hage, passade på att pinka lite också så vi slapp valla mattefar senare, hihi!

Vi har suttit i fönstret och tittat ut, kom inga hundar som behövde nån blåsning så det var ju lite trist men solen har lyst på oss och det var gott!


Matte kom direkt efter jobb men så jobbade hon ju länge idag så hon ränner inte runt på en massa andra ställen då.

Jag har blivit frisserad och idag åkte även saxen fram, hjälp, matte klippte under och runt tassarna, känns äckligt och jag blir ofta trebent för just det benet hon ska fixa det bara försvinner och jag vet inte var, hihi!

Tofsen blev omsatt för jag liknade en fårhund sa matte, suck, nu tror hon att jag ska äta men det kan hon glömma men kanske senare att jag tar lite!

Resultatet! Klippningen syn inte för benen har försvunnit igen, hihi! Tyckte att jag skulle ligga på mitt fårskinn och posera, hihi! 


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards