Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Aamor & Tina - 7 mars 2012 17:42

Hur god den där kokta gristungan än var igår så var den inte lika god på vägen ut, 4 gånger och rumptvätt alla gångerna, tror nog att mattefar blev lite trött på mig!

Idag blir det bara torrfoder, ätit en halv portion nu!


Matte var väldigt sen idag, hon kom inte förrän strax innan 17. Hon hade först varit hos tandläkaren, dags för kontroll men eftersom hon bitit av en plomb så lagade dom den istället och så får kontrollen göras en annan gång.

På väg till bilen träffade hon sin nästkusin och hennes föräldrar och självklart skulle de prata en stund.


Jag såg ingen Ollie idag,varken på morgonen eller nu på kvällen, kanske nästa gång vi går ut säger matte.

Har hunnit bädda i mattes säng, hon hade gjort det dåligt i morse eller som hon själv säger inte gjort det alls, slarva hihi!

Försöker tigga godis men matte är väldigt snål, fick det där som jag får efter maten men sen är det tydligen stopp!


Tack för alla fina grattisar jag fått trots att jag bara fyllde halvår, hihi!

Sommarbild 2011. 


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards