Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Aamor & Tina - 8 mars 2012 17:29

Matte gick och la sig hyfsat tidigt i går för hon tänkte inte vara så trött denna veckan, blev ca 1 timme tidigare än vanligt och det gillade jag men däremot gillade jag inte att hon vaknade 1 timme tidigare än klockan! Var det lönt att lägga sig tidigare?

Jag sov vidare när hon gått upp men så hör jag "skit också!" och då kom jag upp för det lät allvarligt men jag visste att JAG inte gjort nått i alla fall!

Hon hade öppnat persiennerna och tittat ut och det låg snö och det snöade för fullt!

Jag blev rätt så förvånad när jag kom ut men så fick jag syn på Peggy och då glömde jag bort allt annat!

 

Blev lite snabbkel för sen gick vi vidare och jag ville kolla in snön lite mer, Peggy stannade kvar där som var torrt!

Jag försökte leka mullvad men så mycket var där inte men det var sån snö som klumpar sig i pälsen.

Lite förvånade blir man när vi trodde att våren var här nu men det är snart borta igen, ligger på gräsmattorna och gångvägarna är slaskiga!


Syrran och jag har busat ute i vår hage ett par gånger under dagen, mindre blött där ute så vi nöjde oss med att gå ut där.

Affi försöker locka in mig i en av hörnorna på hagen för att sen lura mig men jag går inte på det utan stannar precis så jag har en flyktväg, gäller att vara smart!


Matte sen även idag för hon skulle panta en massa burkar och flaskor och sen handla lite men hon var hos mig redan strax innan 16 ändå.

Nu är vi hemma, jag har ätit mat, godis, bäddat slarvmattes säng och så hittade jag en gammal leksak, en mjuk boll med pip i så den har jag lekt med nu och tyckte att jag var värd mer godis efteråt men det smög sig.

Provad att skälla lite på matte men då sa hon "ska vi kamma upp tofsen?" så nu ligger jag under skrivbordet och trycker, hihi!

Fredag i morgon, sista dagen denna veckan - YEAH!!!!!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards