Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 9 mars 2012

Av Aamor & Tina - 9 mars 2012 17:40

I morse vaknade matte med klockan och inte innan som hon gjort tidigare i veckan men så la hon sig lite senare också, jag la mig innan henne igår men jag hade ett öga på henne ändå.

Ollie kom och önskade godmorgon och sen stack han iväg för han fick syn på ett stort torrt löv längre ner på gården så vi gick till syrran istället.

Matte påstår att jag behöver inte "vattna" varje isklump jag går förbi, tänk så lite den kvinnan förstår va!

Klar allt måste pinkas in för det blir hur bra som helst för när det sen smälter så finna Aamor-doften överallt, hihi!


Syrran, jag och mattemor var hemma själv idag för mattefar och hans bror stack iväg på äventyr, typiskt dom alltså!

Fast vi har haft det bra för först vilade vi och sen fick vi gå ut i vår hage och springa lite.

Sen kom matte och hämtade mig efter jobbet och strax efter kom mattefar så det blev hur bra som helst.

Inga katter ute när vi kom hem, antagligen för att det börjat regna. Har kanske bättre tur nästa gång jag ska ut.


Säger bara Tjoho det är äntligen fredag och det kan inte bli bättre nu!

Gammal bild! 


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards