Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 10 mars 2012

Av Aamor & Tina - 10 mars 2012 20:02

Mattes klocka ringde väldigt tidigt i morse, kändes mycket tidigare än annars men vad vet jag!

Fick onda aningar när det var mörkt när vi gick iväg, är det inte lördag, ska matte jobba? Många frågor och matte sa att jag skulle till Affi!

Huset var helt mörkt och matte tänkte ge sig av direkt och det gör hon inte annars men så hörde jag mattemor så jag sprang in i sovrummet och då gick matte.

Mattefar lyfte senare upp mig i sängen och sen låg vi alla fyra där och sov till 7.30, matte hade lämnat mig redan 04.50, sjukt tidigt och jag började allvarligt fundera om matte var helt snurrig!

När vi vaknade så kelade jag och syrran rätt så mycket och det var jättemysigt.

Jag har haft en bra dag hon syrran då vi har vilat en hel del och busat lite.

Har hört telefonen ringa en hel del gånger och då har mattemor sagt "ja det blir bra, ta två" osv, undrar vad det var!


Matte kom först när klockan var 18.30 ca och då hade hon två stora kassar med sig och de dök vi ner i direkt, var mycket spännande saker och faktiskt en del till oss, nu sa matte att mina saker var hemma och att detta var Affis men jag fick leka lite med dom ändå och sen var där lite godis till oss och en massa saker till matteföräldrarna.

Matte hade varit i Ullared och shoppat med tre kolleger så det var därför hon lämnade mig så tidigt och hämtade mig så sent.

Hemma kollade jag igenom mina saker och jag hade fått nästan samma som Affi, tre leksaker, godis och sen hade hon köpt K9 schampo och samma sort i balsam och sen en massa saker till sig själv för jag har noga kollat igenom hennes kassar och godkänt allt när det blev uppackat.

Skönt att vara hemma nu och i morgon ska vi sova länge hoppas jag så vi inte vaknar av oss själva tidigt!


Mina nya leksaker, alla piper och den bollika sakens svans prasslar också!

 

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards