Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Aamor & Tina - 11 mars 2012 17:31

Ja inte blev det nån lång sovmorgon blev det inte i morse men i alla fall till 8, bättre än dan innan då det var 04.

När matte var klar med sina morgonsysslor gick vi på en rätt så lång runda för det var härligt väder.

Jag träffade en ny vän, en Jack Russel kille på 6 år, han ville leka men jag tyckte att vi kunde gå vidare då.

En sväng till syrran vid middagstid för att matte skulle räkna ut hur mycket hon handlat till dom för, inte tillräckligt mycket sa matte för hennes blev dyrast, hihi!

Syrran och jag var ute och busade i vår hage.


Hemma träffade jag på mina kattkompisar och idag var det många, Igor, Ollie, Peggy och till och med Baby ville hälsa och sen såg jag några till.

En ny Jack Russel kille som hette Bobo hälsade jag på, jag gillar att det börjar bli varmare så man kan vara ute längre åt gången.


Matte håller på att tvätta sina jeans hon köpte igår och samtidigt tjata på mig att jag ska äta, åt inget i går men det var för matte var iväg, nä skämtade bara och idag tycker jag att jag ska äta mig mätt på godis men matte håller inte med utan säger att jag ska äta mitt torrfoder och SEN få godis, tråkig är hon!


Sista kvällen denna helgen men matte sa en bra sak att hon inte jobbar länge i morgon och det gillar jag men så kom jag att tänka på att hon kommer antagligen jobba längre en annan dag så strunt samma.

Annars har jag tagit det lugnt idag, sovit en del, gosat en del och ja varit som jag brukar vara lite allmänt lat, hihi!

Från januari i år! 


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards