Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Aamor & Tina - 12 mars 2012 18:16

Jaha, då var det måndag igen och det känns som man knappt varit ledig men så var ju inte matte hemma på nästan hela lördagen, hon ska få höra det länge, hihi!

På plus sidan blev att jag fick åka bil till syrran och det tyckte jag var en utmärkt idé.

Vädret har varit fint och soligt men det har blåst en del så jätteskönt har det inte varit men jag och syrran bryr oss inte så mycket om det.

Vi underhöll mattefar när han hade en riktig säng städning ute på trädäcket, han borstade och höll på och vi ville hjälpa till men jag tror nog att vi var mest ivägen så efter ett tag jagade Affi mig runt i hagen.


Matte kom efter att hon handlat för mjölken började ta slut och tänkte att det var lika bra att passa på att handla när hon körde hem.

Kollade efter mina kattkompisar men inga syntes här hemma så vi gick in istället men då träffade jag vår ena granne så henne snackade vi med ett tag.

Matte har friserat mig, satt om tofsen för jag liknade en fårhund även idag och nu finns det bevis på det.

Innan hon startade såg jag ut så här, visserligen är tofsens gummiband borta men det gör varken till eller från.

 

Efter att ha skakat huvudet lite blir jag nästan blind, man kan ana mitt högra öga bakom luggen! Ett riktigt rufs!

   

När matte fått härja med mig ser jag ut så här, trött men jag ser igen i alla fall, hihi!


Jag har ätit en halv portion och tänkte äta godis sen så jag blev tillräckligt mätt men den gick inte matte på så jag får väl äta resten sen eller så struntar jag i det , beror vad magen säger, hihi!

Nu ska vi hålla kväll, ska kolla katterna sen igen när jag går ut sista gången om matte har tid! 


Tillägg!

Matte och jag läste precis en jättesorglig sak för min allra bästa Taxkompis Hillman har vandrat vidare.

Det gick fort så han slapp lida och våra tankar går till hans underbara matte och husse som mist sin bästa vän!

Vila i frid Hillan!   



Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards