Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 16 mars 2012

Av Aamor & Tina - 16 mars 2012 17:31

Man kan inte beskriva det mer än med lycka när matte säger "Aamor, i dag är det fredag och det är bara idag för sen är vi lediga". Det känns så härligt och man blir så glad och inte är det sämra att vädret har varit kanonskönt, sol och varmt.

Jag och syrran har busat ute nästan hela dagen och som vi sprungit, genom hela huset och ut där ute, tagit några varv och sen in igen och det är massor av gånger, helt slut nu. Syrran ta de två trappstegen ner från trädäcket i ett svep, hon hoppar rakt ut men jag tar trappen ner, är lite försiktigare.


Matte berättade att hon sett ett sträck med Tranor och sen två Tofsvipor som lekter i luften, fler fjärilar och massa andra småkryp.

Jag fick åka bil hem och ända in i garaget, kollade efter Peggy där för hon brukar smita in men matte sa att det inte är alltid hon är där men man kan ju kolla.

Igor kom och hälsade på mig och matte för att sen springa vidare när Nuttis kom och busade med honom, ser så skojigt ut.

Jag har bäddat mattes säng men sen tröttnade jag och ville ner igen så matte bar ner mig och nu ska jag ta en tupplur, får se om jag vill äta senare.


Trevlig helg alla goa vänner och alla andra som jag inte känner, hihi!

 

Här är jag ca 9 veckor och urgullig enligt matte!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards