Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 17 mars 2012

Av Aamor & Tina - 17 mars 2012 18:39

Matte var så trött igår kväll att hon nästan somnade redan klockan 21 men efter att hon lagt sig och läst en stund piggnade hon till igen och sen släckte hon inte förrän 23.20 och sen hade hon fräckheten att vakna redan klockan 06, rent för tidigt när vi nu är lediga!

Som tur gick hon bara upp en snabb sväng för att den lägga sig igen och sen sov vi till 8, härligt.

Gick en sväng vid 8.30 och sen tog vi det lugnt.

Nästa gång vi gick ut träffade jag en tik som bor i närheten, hon heter Foxy och är lite vild så jag sa till henne att ta det lugnt.


Var borta en sväng hos matteföräldrarna och busade med Affi, matte var även ute och gick en sväng med oss två.

Sen kollade de på tjejhandboll på TV och rätt lag vann, yeah!


Hemma och jag fick en snabbhälsning av Peggy och sen gick vi in, har ätit efter en del övertalning och information angående mitt godis. Fick ett val och då valde jag att äta - har ett sånt hårt liv alltså!

Nu ska vi ta det lugnt resten av kvällen, matte gnällde på det dåliga TV utbudet så efter Auction kings på Discovery blir det nog en bok eller en DVD och troligen innan också.

Fast först ska matte hänga in kläder som är torra i garderoben så hon kan tvätta lite till i morgon!

 

Här är jag 10 månader och detta är ett av mattes favorit bilder på mig!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards