Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 18 mars 2012

Av Aamor & Tina - 18 mars 2012 16:53

Blev en tidig morgon även idag men det gjorde inget för jag behövde gå ut ändå.

Regnade lite, sånt där dugg men det brydde jag mig inte om.

Inne igen började matte blanda till i mina flaskor och bära in mitt badkar så som vanligt dök jag in under sängen men kom ut efter ett tag när jag märkte att hon satt i soffan.

Först vid middagstid efter en kisserunda hamnade jag i badkaret, försökte undvika att bli helt blöt med att ligga ner men det hjälpte inte alls.

Efter bad, föning och allt annat tog jag en lång tupplur, blir lite trött efter allt jobb.


Matte lagade fisk till middag så jag brydde mig inte ens om att kolla vad det var för det luktade jag.

Varit ute nu en sväng och matte säger att med mig är det alltid förhandlingar, inte alltid men rätt så ofta.

Jag vill väldigt gärna bara ut och kolla katterna men matte tycker att när vi ändå är ute så kan vi gå en runda och då blir det så här.

Jag sätter mig ner och tittar på matte, hon säger att vi ska gå en liten runda så jag reser mig och går några steg men sätter mig igen och då säger matte "vi ska gå rakt upp här och sen svänger vi höger och sen går vi ner bland husen igen", gillar jag det så följer jag med men vill jag gå på ett annat håll sitter jag kvar så får vi förhandla om det igen, hihi!

Om någon hör oss tror de nog att matte är lite knasig, hihi!

Jag har ätit nu och även det förhandlades fram.


Matte tog några kort på mig när jag var klar med badet, jag ville kolla nära kameran och då blev det så här!

 

Jag har halva underkäken på tork, hihi!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards