Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Aamor & Tina - 21 mars 2012 19:16

Jag fick åka bil till Affi idag! Matte sa att vi skulle göra det när vi gick ut genom ytterdörren och sen gick hon åt helt motsatt håll så jag stannade och tittade på henne men då sa hon att vi skulle gå en bit först och förklarade var vi skulle gå så då hängde jag med och jag hann göra både 1:an och 2:an och sen snabbt till garaget och där stod han, vår lilla bil.


Syrran och jag har varit ute och busat i vår hage och det kunde matte se när hon hämtade mig för min tofs satt inte på samma sätt som den gjorde på morgonen, hihi!

Det har varit soligt men det har även blåst en del.


Matte var sen, hon hämtade mig inte förrän efter 16.30 för hon hade varit hos tandläkaren, inga hål så hon var glad.

Hon var där för någon vecka sen för en årlig koll men hon hade bitit sönder en plomb så tandis fixade den istället, kollen fick de ta idag.

Matte och jag gick iväg direkt och när vi kom ut sa hon att kusin Ulrika skulle komma på besök, jag blev glad och ratade två hundar som fanns en bit från oss, hade ju bråttom hem.

Hemma hann vi före kusinen och matte hann till och med sätta om min tofs men precis när vi var klara ringde det på dörren.

Kusinen hade Thai mat med sig så de åt men jag fick inget, ville inte ha nått heller utan åt lite av min egen mat.

Jag har varit väldigt väldigt delaktig i deras samtal och även suttit uppe i knäet både på matte och kusinen.

Hon har precis kört vidare för hon skulle på sin kvällskurs och sen hem till maken.

 

Jag och kusinen förra året när vi var och hälsade på dom, här tittar vi på några kaniner.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards