Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 26 mars 2012

Av Aamor & Tina - 26 mars 2012 20:00

Jag hade inte hunnit riktigt med tidsändringen för vanligtvis har jag lagt mig i min säng eller på trösklen ut från sovrummet när matte vaknar men jag låg kvar under mattes säng, gillar inte detta!

Kallt i morse -2 och både taken och gräset var vitt av frost men det blev fint väder med solsken när solen kommit upp riktigt.

Vi har hjälpt mattefar att städa och möblera uterummet men jag vet inte riktigt om vi var till nån direkt hjälp eller der mer var moraliskt stöd, hihi!


Åh denna eviga väntan på matte, först så skulle hon ju jobba länge idag men det är jag van vid och i och med tidsomställningen skulle hon komme en timme tidigare än "min" klocka men hon kom aldrig, jag väntade och väntade och till sist kom hon och då var klockan nästan 19. Hon och kollegerna hade jobbat längre idag för de hade öppet hus för anhöriga, godman och andra personer. De hade haft jättetrevligt medan jag fick sitta och vänta!


Nu har vi varit hemma en stund och jag har ätit, tiggt godis och ska nog snart vila en stund, kanske.

Mattes förkylning har inte blivit värre men inte bättre heller men den har inte brutit ut riktigt än så hon går och väntar, se om den kommer eller den struntar i det! Inte mycket att göra i alla fall!

Tittut! 


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards