Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 27 mars 2012

Av Aamor & Tina - 27 mars 2012 17:56

Trött i morse, tröttare än vanligt men jag vänjer mig nog snart vid sommartiden.

Vilket härligt väder det varit idag, vi har varit ute nästan hela dagen, syrran ville busa mer än vad jag vill men så är det alltid, jag är nöjd med att bara få ligga i skuggan och gärna där det fläktar lite.


Mattefar lovade oss att vi skulle få åka med i bilen sen när matte kom och det fick vi också, åh vad det är kul att åka bil.

Först körde vi upp till sopptippen och kastade några mattor och sen vidare när till Coop för mattefar skulle shoppa lite, matte och vi hundar väntade kvar i bilen.

Vi satt i mattes knä med rutan nere och tittade på folk och bilar. När en man passerade stannade han och sa "åh Shih Tzu, vad vackra dom är", han sa flera gånger att vi var fina och vackra och när han plappade oss fick han en puss av oss, matte hoppade över pussandet, hihi!

Han och frun hade själv haft 5 Shih Tzu tikar förut och han berättade att en av de första hade haft ett häftigt temperament, fick hon inte som hon ville så kunde hon ligga ett par dagar under en soffa eller säng och "sura" och kom bara ut för mat och utevistelse, hihi!


Jag har ätit kotlett och skorpor idag så vi får väl se hur magen artar sig i morgon, ja magen och magen det är snarare utfarten som blir problem, hihi!

Nu ska vi vila lite och bara ta kvällen som den kommer!

Så här satt vi och tittade ut även om just denna bilden är från oktober förra året! 


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards