Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 7 april 2012

Av Aamor & Tina - 7 april 2012 23:23

Matte vaknade redan 07.10 och gick upp strax efter, förstår inte varför hon inte sover längre för hon låg och läste till 00.30

När hon var klar med allt sitt så gick vi ut en sväng, blev ingen långrunda idag för det blåste som tusan och sen snöade det!

Mötte varken katter eller hundar så det var lite trist men så är det ibland.

Hemma igen så sysslade matte med sitt, lite dator, lite disk och lite plock här och där man kan undra om hon aldrig blir nöjd.


Vid middagstid gick vi till syrran för vi skulle fira Påskafton där tillsammans med mattefars bror, fru, dotter och man.

Matte hade berättat att de skulle komma vid 17-tiden så jag väntade in dom och när de väl kom blev jag så glad för jag gilla dom jättemycket.

Vi var där så tidigt för att matte skulle hjälpa till med maten och lite annat.

Jag smakade lite lamm, mums vill jag säga men jag tyckte att det var för lite men matte sa att det var lättrökt så därför fick jag bara provsmaka, suck.

Laxen sen ville hon bjuda på men det sa jag nä till fast den luktade god så hade hon trugat mer så kanske.

Åt lite torrfoder senare.


Nu är vi hemma och jag har överlåtit detta till matte för jag är rätt så trött, tar på att vara värd för en Påskafton middag, hihi!

Som tur är försvann snön nästan lika fort som den kom men nu när vi gick hem var det minusgrader.

Så här såg det ut när vi gick, snön som faller syns inte på bilden men det kom rätt mycket just då!

 

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards