Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 8 april 2012

Av Aamor & Tina - 8 april 2012 19:23

Matte vaknade rätt så tidigt i morse men hon somnade om igen och sen gick vi inte upp förrän 8.30, börjar bli tider som passar mig och nu är det bara en dag kvar av ledigheten, typiskt!

Vi gick en sån där halvlång runda och när vi kom hem igen satte matte sig på stenen och jag kollade efter mina kattvänner, Ollie kom och sen kom hon den lilla halvvuxna, vi har döpt henne till Skrållan för matte kommer inte ihåg vad hennes matte sa hon hette.

Jag fick flera pussar av Skrållan och mycket kel av Ollie så jag var glad när vi gick in igen.

Vid middagstid gick vi bort till Affi för matteföräldrarna skulle få gäster, några gamla vänner som de umgås lite då och då med, mattefar och mannen har jobbat ihopa för många år sen.

Nu hade han börjat släktforska och han ville ha lite hjälp på hur man började så matte har lekt lärare och visat en hel del som hon har och kan så nu önskar vi honom lycka till med forskningen.


Vi är hemma nu och har varit det ett tag men tror ni matte satte sig ner och kopplade av, nädå hon for på som en skållad råtta och började städa TV-rummet, mina sittkuddars yttersak åkte av och hamnade i tvättmaskinen, mina leksaker hamnade i lekburen och diverse saker skakades ute, golvet dammsögs och sen kom den pysande ångmoppen fram, hon är helknäpp! Nu är hon nog klar för idag för sakerna står still nu och väntar på att komma in i skåpet igen.

Jag låter henne hållas när hon får sina ryck för det kan dröja till nästa gång, hihi!


Nu ska jag inta denna positionen!

Gammalt kort! 


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards