Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 10 april 2012

Av Aamor & Tina - 10 april 2012 18:05

Då var det vardag igen och mattes klocka började låta klockan 06. Matte sa att vi skulle åka bil och det kan ju alltid pigga upp en, hihi!

Först var jag så klart tvungen att gå en runda ändå men bilen lockade, tills jag fick syn på Ollie och lite senare när vi var närmare garaget kom Peggy och hon var kelig men matte lyfte upp mig till sist och bar iväg mig för vi hade inte tid sa hon.

Affi satt och väntade på mig vid ytterdörren och när vi hälsat så gick jag in till mattefar och önskade godmorgon!

Syrran och jag har sovit och sen har vi varit på bordet och kelat med matteföräldrarna.

När mattefar ville gå ut med oss så följde vi med men vi stannade efter en stund för det regnade och vi tänkte inte gå en meter till mer än hem.

Vi fick gå hem, hihi!

Det har varit sånt där regn hela dagen och det är trist!


På eftermiddagen gick mattefar in till sängarna för han skulle läsa lite och mattemor och vi följde efter för vi ville vila lite.

Det var så skönt att jag somnade bakom mattefar och senare la jag mig hos mattemor och rullade över på rygg och blev kliad på magen, precis som jag vill ha det!

Matte kom strax efter att vi gått upp, tänk om hon kommit när vi låg där och gosade, hihi!


Nu har matte städat klart det sista så nu kan jag få lugn och ro igen, hihi!

Jag har lagt mig för att vila en stund och matte lyssnar på en bok, hon skulle sluta när städningen var klar men det var för spännande sa hon.

Gammal bild! 

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards