Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 12 april 2012

Av Aamor & Tina - 12 april 2012 20:04

Jag mötte en kompis, Ludde en Jack Russel hane när jag gick till syrran i morse och när vi hälsat och allt det var avklararat så gick brevid varandra, för vi skulle på samma håll men så mötte vi en annan hund en stor svart hane och vi gjorde en gemensam insatts och berättade för honom att jag gick på våra cykelbanor, hihi. Tyvärr blev inte våra mattar så imponerade av vår insats men det brydde vi oss inte om, hihi!


Har varit ute mycket idag för matteföräldrarna har suttit ute på trädäcket. Affi har försökt få mig att leka men jag har varit trött efter festen i går så jag har mest vilat!

Det har väl inte varit jättesoligt men det har varit rätt varmt och skönt ändå trots att det var minusgrader i morse.


Matte var lite sen för hon var och bytte till sommardäck efter jobb och sen handlade hon lite.

På hemvägen fick jag syn på 4 hundkompisar så jag satte mig ner och väntade in dom, deras matte frågade om jag fastnat i nått men matte svarade "nä men han har en suggpropp i baken", har jag inte men jag ville självklart hälsa på snygga damer, hihi!

Nu ville vara 3 av dom hälsa men det gjorde inget.


Hemma har matte kört virusprogram och klöddat med datorn så jag har fått sova i lugn och ro, bra när hon sitter still.

Gammal bild! 

   

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards