Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 13 april 2012

Av Aamor & Tina - 13 april 2012 19:05

Vilken tur att det är fredag för nu är jag bra trött. Matte släckte inte lampan förrän 00.20

Då först var den fullständiga virussökningen klar och matte ville inte sova innan det var klart och sen var där inget virus, som tur var.

Jag passade på att sova så länge som möjligt innan vi skulle iväg och sen sov jag vidare hos matteföräldrarna.

Vi har varit ute och busat på trädäcket och i vår hage, har blivit lite rusningar fram och tillbaka och sen in i huset för att svänga i köket och sen ut igen så nu har jag fått en massa motion, hihi!


Matte var sen för de skulle på en föreläsning med jobbet och den slutade inte förrän 16, åh vad jag fick vänta länge!

Vi tog bilen men vi körde inte hem utan till mattes moster, hennes TV klöddade så matte skulle se om hon kunde göra nått men det var fel på antennen och det kunde matte inte fixa.

Matte vinkade på sin kompis och hennes son när de passerade på vägen och sen följde de med oss in på parkeringen så de snackade en stund där medan jag lekte med sonen som är mattes gudson.

Nu är vi hemma och jag har blivit trött igen för jag jobbade hårt hos mattes moster, var nämligen längesen jag var där nu så jag var tvungen att kolla och nosa överallt, fick till och med mostern till att öppna ett köksskåp så jag kunde kolla där, hihi!

Nu ska vi hålla helg och bara ta det lugnt, matte frågade om hon skulle kamma mig och sätta om tofsen men då sömnade jag genast, hihi!

Ha en trevlig helg!

Gammal bild, jag är 8 månader här! 



Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards