Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 14 april 2012

Av Aamor & Tina - 14 april 2012 19:24

Jag önskade mig en lång sovmorgon och det fick jag! Matte vaknade först vid 7 men hon låg kvar och efter ett tag somnade hon om igen och vaknade sen inte förrän.......09.45, så skönt det var!

Vi gick en rätt så lång runda och solen sken och det var så härligt.

Hemma igen så slappade vi en stund för att gå bort en sväng till Affi vid middagstid. Vi var där bara en kort stund men vi hann busa lite i alla fall!


Hemma igen så satt vi ute en stund och då kom Peggy fram och kelade lite men sen sprang hon vidare och istället kom två morrande katter, Ollie och Baby tåler inte varandra och ska göra upp varje gång de är i närheten eller ser varandra, de slåss sällan men det morras, väses och gurglas en hel del och snacka om att de blir stelbenta och nackstyva, ser jätteroligt ut.

Matte låter mig inte gå nära dom när de låter så men jag kan titta på avstånd.

Inne gick jag och la mig en stund i min kökssäng!

Matte startade en bok att lyssna på och sen startades tvättmaskinen men sen satte hon sig ner i soffan och stickade lite på sin mössa/halsduk som hon tänkt ska vara klar till vintern, hihi, hon har gott om tid på sig i alla fall!


Precis varit ute på en långrunda och det var jätteskönt även nu, blåste inte som det gjorde tidigare och det gillar jag.

Några av mina bloggvänner har ju fått en massa snö de stackarna, det är inte nått man vill ha nu ju!

Har ätit min mat efter lite hot information från matte, ville hellre ha godis men det är ju ingen nyhet, hihi!

Nu ska matte hänga upp sin tvätt och sen ska vi hålla kväll!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards