Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 15 april 2012

Av Aamor & Tina - 15 april 2012 17:49

Vi sov till 8.15 och när matte var färdig så gick vi en runda, jag ville egentligen bara gå en kortis men det slutade med en riktigt lång runda, vi var ute och gick i över 1 timme, verkar kanske inte så länge men med mina korta ben och rätt så snabba takt blir det rätt mycket.

Jag mötte först Lukaz, en Papillon som jag inte sett på länge och mot slutet av rundan träffade jag Herr Nilsson, en korsning mellan Shih Tzu, Lhasa Apso, Yorkie och ev Papillon, vi slog följe ett tag innan vi skildes åt.

Hemma somnade jag bums och matte satte igång sin ljudbok och la sig i soffan.


Efter 2 timmar ville jag ut igen men denna gången ville jag bara ut och snacka med mina kattkompisar om där var några och det var där, både Ollie och Skrållan var ute och bägge ville hälsa och själv var jag nöjd och efter en stund gick vi in igen.

Matte fortsatte med sin ljudbok samtidigt som hon släktforskade lite men blev så trött i ögonen att hon la sig i soffan och lyssnade en stund innan hon lagade mat.

Själv sov jag, engen god mat hon gjorde så jag brydde mig inte om att kolla in ens vad hon gjorde.

När jag vaknade var jag bus sugen så matte kröp runt på golvet och sa "nu tar jag dig" och jag sprang och gömde mig för att sen kasta mig på rygg på min kudde och så gosade vi.


Var ute för en stund sen och jag fick bestämma var vi skulle gå och även det blev en långrunda och på slutet träffade jag en 6 månaders Staffordshire Bullterrier, hon slängde sig på rygg och lät mig nosa på hennes mage och hennes svans sopade asfalten.

Det blev rätt många hundar jag träffade idag.

Har ätit nu och ev ska matte fixa min tofs senare men det beror på hur jag ser ut sen för nu är den rätt okej!


Gammal bild men vi gick även här idag och jag kollade in vattnet, såg en Sothöna! 


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards