Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 17 april 2012

Av Aamor & Tina - 17 april 2012 17:41

I morse när vi gick iväg till matteföräldrarna ville jag ha en anledning för att gå dit och det räckte inte med att matte sa att hon skulle jobba.

Jag stannade och tittade på matte och då sa hon "kom så ska vi nypa Affi i svansen", det var ju kul så det gick en bit men sen stannade jag igen men då fick matte en idé som var rätt så korkad tycker jag!

Hon fick för sig att det var tonfallet jag lyssnade på så istället sa hon nått sånt här "dfjgfgier,sckdflg kfertkfab" lät så i alla fall, jag satte mig ner och stirrade på henne "VA?".

Istället sa hon "ska vi gå och pussa på mattefar" och det var en utmärkt idé så jag gick hela vägen dit, hihi.

Fick ingen möjlighet att ge honom nån puss men jag har kelat med honom och så har vi passat honom.

Mattemor satt i köket vid datorn och mattefar satt i andra ändan av huset och ute i uterummet, vad liknar det det finns ju hur många dörrar som de kan smita ut genom! Vi fick in mattefar till slut i köket och då var vi nöjda!


Matte var sen för hon hade lite ärenden efter jobbet och när hon väl kom blev jag så glad, en leksak hade jag i munnen som jag visade henne.

Vi är hemma nu och jag har ätit, åt inget i går så idag var det extra gott, hihi!

Efter matten intog jag mattes säng för jag tyckte den behövde bäddas, hihi!

 

Sen ville jag ha ett tuggben och matte hämtade ett till mig. Det var gott men jag blev rätt så trött efter en stund, speciellt så här efter maten så jag la mig och slumrade en stund!

 


Idag har vi haft ett riktigt allväder, det har blåst, regnat, snöat, haglat och varit soligt. Som tur var varade snön och haglet bara en kort stund, ca 15 minuter!  

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards