Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 3 maj 2012

Av Aamor & Tina - 3 maj 2012 18:57

Vilket fint väder vi har haft idag också och det har varit varmare än igår, nästan så man blivigt svettig, hihi!

I alla fall efter alla rusningar jag och syrran gjorde när vi först kom ut och sen leker vi ta-fatt runt rabarberna, det är kul för syrran kan inte fuska och gena över dom längre för de är för stora nu.

Vi har passat mattemor eller kanske det var tvärtom för mattefar var hon tandläkaren och sen passade han på att göra lite ärenden när han ändå var i stan.


Matte och jag har suttit ute en lång stund på bänken utanför vårt, fick bli i skuggan för det var för varmt i solen men det gör inget för jag såg katterna därifrån också.

Skrållan och Melle busade jättemycket, han är storebror till henne. Sen kom Skrållan och hälsade på mig och även Ollie kom fram en stund.

Efter ett tag sa matte att jag var hungrig så jag var tvungen att gå in, jag hade inte sagt nått men det var jag. Skulle först inte ha nått men när matte satte sig på golvet och sa "ÄT" så tänkte jag att jag kan väl i alla fall ta en tugga men när jag väl kom igång åkte nästan allt torrfoder ner i magen!


I morgon är det fredag och det ska bli så gottigt att få ha matte hemma hela helgen, nästan i alla fall för hon har hotat med att rymma lite men det ska vi allt bli två om, hihi!

Gammal bild! 


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards