Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 5 maj 2012

Av Aamor & Tina - 5 maj 2012 14:41

Matte vaknade klockan 05.30 men som tur var somnade hon om igen och sen vaknade hon inte förrän vid 8, lite bättre.

Vi gick ut rätt så snabbt för jag behövde läsa nyheterna och självklart lämna några till andra.

Inne igen la jag mig för att sova en stund till medan matte läste sina nyheter på datorn samtidigt som hon åt frukost.

Vid 10-tiden pratade hon mad mattefar och han berättade att han och Affi nästan blivit påkörda av polisen när de varit ute.

De skulle korsa en väg, på ett övergångsställe och helt plötsligt kommer en polisbil med blåljusen på och svänger, mattefar och Affi fick springa över vägen, tur att de inte blev påkörda för polisen hade nog inte hunnit stanna om de inte sprungit. Mattefar kände sig lite skakis när han kom hem och vi blev skakis bara av att höra det.


Vid 12-tiden frågade matte om jag var sugen på en biltur och självklart var jag det men när vi sen kom ut så kom Ollie springandes och ville kela så då blev jag lite tveksam men han pep vidare när han kelat klart så vi gick vidare till garaget.

Matte skulle ta ut pengar och hade tänkt stanna på 10 minutersparkeringen mittemot uttagsautomaten men där var fullt med bilar så vi fick köra till en parkering längre bort och gå dit istället.

Oj så många lukter det var överallt, jag ville lämna en liten nyhet på en solstol utanför Jysk men matte lät mig inte göra det så jag fick lämna den vid ett träd istället.

Det var kul att komma ner till stan men där var rätt mycket folk och blar överallt så jag gillar nog vårt område bättre.

Vi stannade till en stund hos matteföräldrarna och tog en fika innan vi körde hem igen.

Matte lyssnar på en bok och jag sover eller vilar mest.

Är lite blåsigt ute men det är soligt.

Gammal bild! 


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards