Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 12 maj 2012

Av Aamor & Tina - 12 maj 2012 18:54

Vi vaknade till att det regnade på rutorna och så hörde vi hur det blåste.

Jag behövde gå ut innan matte hann göra sitt på morgonen så hon fick gjort det viktigaste och sen på med kläder så vi kunde gå ut.

Det blev en rätt så lång runda och vi hade tur som bara hade motvind en liten bit. Det är inte så skönt när håret flyger åt alla håll.

Inne igen la jag beslag på mattes säng och när hon ätit och annat så kallade jag på henne så vi kunde ha en gosestund.


Vi gick en sväng till syrran vid 12-tiden och då pratade mattemor med min snälla uppfödare och när de var klara pratade matte och hon i säkert 1 timme, var ett tag sen nu som de pratade.

Matte skulle till Ö&B för att handla lite saker, bland annat mitt favorit godis Sjöbogårdens kycklingsticks, mums.

Efter satt de och tittade på damhandbolls finalen men tyvärr vann inte Skånes representant men så är det och de andra var betydligt bättre.

Vi gick hem och matte lyssnar på bok och jag passar på att sova lite, en av mina favorit sysselsättningar, hihi!

Varit en rätt så lugn dag med andra ord, inga katter ute och matte ville inte sitta ute för det både regnade och blåste, mesigt alltså, hihi!

Gammal bild! 


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards