Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Aamor & Tina - 17 maj 2012 18:22

Matte hade den dåliga smaken att vakna redan 06.10 i morse men hon muttrade nått och så vände hon sig om och sen sov vi till nästan 9, åh vad härligt att vara ledig!

När matte var klar med sitt så gick vi ut på dagens första runda, såg så ljust och fint ut ute men så rullade matte upp och sa några ord som jag inte tänker upprepa - det regnade som om himlen var öppen.

Avtog lite tills vi skulle ut men halvvägs öppnade sig himlen igen, tur vi valde en kort runda bara och att jag hann göra allt jag skulle!


Vid middagstid gick vi en sväng och landade hos Affi så där lagom till middagsfikan, matte kan allt räkna ut hon, hihi plus att matte behövde shoppa lite så skulle jag leka med syrran en stund!

Vi tog en liten runda med matte senare, egentligen var det bara jag och matte som skulle gå men när matte skulle stänga dörren stod Affi där och när matte frågade om hon också ville med viftade hon på svansen, saken att vi skulle gå själv var för att Affi och mattefar hade varit ute 20 minuter innan.


Nu har vi varit hemma ett tag, matte har lagt över en ny bok på sin Mp3:a och jag passar på att mysa i min kökssäng.

Just nu skiner solen men det blåser kallt men det regnar i alla fall inte!

Gammal bild! 




Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards