Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 20 maj 2012

Av Aamor & Tina - 20 maj 2012 19:13

Vilket härligt väder vi har haft och har än, strålande sol och varmt. Så härligt!

Matte vaknade inte förrän klockan 9 och det är så dags nu att sova i ett kör så länge för hon ska ju jobba i morgon.

Vi gick en liten sväng, jag fick bestämma var vi skulle gå så jag ville hälsa på mattes kollega och hennes man men matte sa att de sov nog då, ha tror jag inte på!

Vi satt ute ett tag efter rundan men så blev matte hungrig och skulle tvunget in.

Matte fick för sig att mitt fästingbett skulle tvättas och kollas men jag var av en annan åsikt men det blev ändå att matte fick titta snabbt och klippt bort lite hår runt om men när hon skulle tvätta det satte jag P för det! Det blev tvätt i duschen i stället.

Jag har inte ont när jag går eller så men jag hoppar inte gärna upp och ner och sen känns det konstigt när nått rör vid det, matte säger att det kan vara att det svider och kliar lite för det har det gjort på henne när hon haft fästingar.


Matte jag jag gick en sväng till syrran för att jag skulle glömma mitt ben och att jag skulle få vara lös. Matte ville sola lite i skuggan, hihi!

Jag visade matteföräldrarna hur synd det var om mig och fick lite extra godis, hihi!

När vi kom hem igen så satte vi oss ute på gräsmattan under ett träd, jag kollade katterna och matte lyssnade på sin bok.

Inga av katterna ville komma fram och hälsa men de gick runt och snackade med oss. De saknar nog sin matte som är på sjukhuset och det är inte samma sak att ha matte hemma eller nån som kommer och ger dom mat.

Matte tyckte att jag skulle äta lite torrfoder men än vill jag inte ha men kanske senare, vi får se kanske kan få matte att ge mig godis eftersom det är synd om mig, hihi!

Gammal bild! 


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards