Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 22 maj 2012

Hett!

Av Aamor & Tina - 22 maj 2012 19:56

Igårkväll träffade jag på min kompis Rex och han verkade helknäpp, till och med hans hussa sa att han var det. Han uppförde sig som om han var kär i mig så jag fick sagt till honom att han kunde glömma det och att vi bara är kompisar, hihi! Han hade nog hittat några tikdofter som luktade extra gott!


Jisses vade det har varit hett idag, kvavt säger matte för det har inte varit nån direkt sol. Hon tror på åska men vi får väl se och jag bryr mig inte!

Jag har varit ute en del men mest har jag legat inne under matteföräldrarnas säng för där är svalt och skönt.

Mitt ben känns bättre för matte hann titta lite längre och känna innan jag kom på vad hon sysslade med och när jag gjorde det blev jag arg på henne även om jag inte har mycket för det om man säger så!


Matte var sen idag för hon och mattefar gav sig iväg på äventyr, nä inte riktigt men de skulle köra till en annan kommun för mattefar behövde köpa saker till sin åkgräsklippare och sen passade de på att handla på City Gross där.

De var inte tillbaka förrän 17 även om de trots allt var rätt så snabba.

Matte och jag gick hem men som vanligt mellanlandade vi på "vår sten" och jag såg några katter men så kom Ollie fram och hälsade på mig. Sen kom två små tvåbenta och ville gosa med mig, de tyckte att mitt namn passade mig utmärkt för jag är tydligen en riktig "kärleksgud" enligt dom, hihi!

Inne så fick matte för sig att tvätta av mitt ben och sen gick jag och la mig, lite småputt på henne men hon tror att jag vilar eftersom det varit så varmt idag, kan hon ju tro, hihi!


Jag ska kanske äta senare men det får vi se då!

Gammal bild!  

 
 
Smulan, Amanda och matte Julia

Smulan, Amanda och matte Julia

22 maj 2012 20:27

Lagom värme är bäst, det tycker vi med. Lite regn skulle rensa luften, det vore skönt! Bra att du låter matte titta lite på ditt ben, hon vill ju bara se att den och du mår bra :)

=^.^=

Kram å Nosgos

http://thhp://hjuliahullerombuller.blosgspot.se

Aamor & Tina

22 maj 2012 20:31

Lagom är bäst!
Där är en ordentlig knuta men den har nog blivit lite mindre säger matte!

 
Kjelle Bus

Kjelle Bus

22 maj 2012 20:51

Flämtvarmt här med idag , så idag har jag INTE gått ut alls , det är mycket svaligare inne under AC´n :)

http://kjellebus.blogspot.com

Aamor & Tina

22 maj 2012 21:20

Det förstår jag, jag gillar vår AC i bilen!

 
Maurice & Kajsa

Maurice & Kajsa

23 maj 2012 00:13

Vi har igång fläkten över sängen. Kanske inte för att det behövs än, men det är roligt när det fläktar :)
skönt att tassen börjar bli bättre!!
nosgos å gottisar
Maurice & Kajsa

http://lillieslya.blogspot.com

Aamor & Tina

23 maj 2012 06:31

Vi har bara en sån som man ställer på ett bord eller nått men matte har inte startat den än.

 
Felix

Felix

24 maj 2012 14:02

Attans va du är dålig att äta men det är jag med när det blir för varmt, skönt med mat till kvällen då, filmjölk kan jag äta fast det är varmt ute, hihi.

Russelpussar.

http://taxar.bloggagratis.se

Aamor & Tina

24 maj 2012 18:27

Ja jag är en riktig skit till att äta säger matte men periodvis är jag det.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards