Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 23 maj 2012

Av Aamor & Tina - 23 maj 2012 19:47

Matte jobbad länge idag och jag fick vänta och vänta! Jag och Affi satt ute tillsammans med mattefar för att se när matte kom, jag och syrran alltså.

Vi parkerade oss vid grinden så vi kunde höra henne eller ljud hon gav ifrån sig men vi hörde bara grannen som tvättade sin soptunna, han var så högljudd att vi inte hörde när matte kom.

Gammal bild när vi vänta vid grinden! 

Inte förrän hon kom andra hållet, inne ifrån, så såg vi henne, snabbt upp för trappan och kasta sig på rygg för att få lite extra gos men som vanligt ville Affi också fram så när hon tyckte jag hälsat länge nog drog hon bort mig och hoppade upp i min mattes famn, suck!

Haha, hon fick igen sen för matteföräldrarna frågade om matte ville tofsa om henne. Hon blev fin med två tofsar!


Vi gick hem, tog det lugnt och pausade lite där det var skugga, varmt idag också.

Satte oss i skuggan utanför vårt hus och kollade in katterna, vissa lekte och några gick förbi mig men inga ville hälsa.

När vi gått in sa matte att även jag skulle tofsas om och jag försökte smita in under bordet men matte var snabbare.

Matte tog mer än tofsen för hela jag fick en genomgång men jag blev väldans sur på matte när jag trodde hon skulle kamma mitt onda ben så jag försökte säga att jag bestämde men jag lyckades inte visa att det var så tyvärr!


Matte och jag ska gå en runda till sen, hoppas jag träffar någon kulig katt, hund eller annat då!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards