Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 30 maj 2012

Vila!

Av Aamor & Tina - 30 maj 2012 20:11

Åh så gott jag har sovit idag hos syrran, hon har försökt få igång meig men jag har stängt öronen och inte låtit mig bli störd i min vila!

Mattefar sa till oss att vi skulle ut i vår hage så vi rusade ut men istället för att gå ut så hittade jag sängen i uterummet, hihi!

Visst är det gott att vila?

Mattefar tog mig under armen och bar ner mig på gräsmattan för att jag skulle ut men jag sprang upp för trappan igen och la mig på trädäcket.

Syrran har nog tyckt att jag varit väldigt tråkig idag men vaddå då!


Matte skulle egentligen jobba länge även idag men så blev det inte så efter lite handling kom hon och hämtade mig, blev lite paff att hon kom tidigare.

Vi landade en stund på "vår" sten som vanligt, matte med en bok i öronen och jag spanande på katter som inte syntes.

Inne lekte jag kurragömma med matte för hon ville kamma ut några tovor och sätta om tofsen, jag försökte skrämma henne men rädd blev hon inte.

Nu tar jag mig en behövlig vila igen, hihi för vi vi ska gå en runda senare och sen måste jag kolla in mina katter, hoppas de är ute nästa gång!

 

Gammal bild!

 
 
Maurice & Kajsa

Maurice & Kajsa

30 maj 2012 20:25

Åh så fin du är i din säng. Precis som en lurvig kanelbulle!!
nosgos å gottisar
Maurice & Kajsa

http://lillieslya.blogspot.com

Aamor & Tina

30 maj 2012 20:29

Fniss, en kanelbulle?

 
Smulan, Amanda och matte Julia

Smulan, Amanda och matte Julia

30 maj 2012 20:45

Ibland behöver man vila mer än annars, du hade väl en trötterdag :)
Hoppas att katterna är ute och vill kela med dig nästa gång ni går ut!

=^.^=

Kram å nosgos

http://thhp://hjuliahullerombuller.blosgspot.se

Aamor & Tina

30 maj 2012 21:26

Det är väl så men nu är jag pigg för vi har precis varit ute.
Ollie kom fram till vår port när han såg att vi kom och sen följde han med en bit och när vi kom tillbaka så kom Igor och hälsade på.

 
Kjelle Bus

Kjelle Bus

30 maj 2012 21:45

He , he :)
Jag tycker oxå du liknar en lurvig kanelbulle där i korgen *fniss*
Man kan behöva en sovdag då och då , det har jag också :)

http://kjellebus.blogspot.com

Aamor & Tina

30 maj 2012 21:47

Sovardagar är göttigt!

 
Mimmi, Chicko, Tarzan, Sessan

Mimmi, Chicko, Tarzan, Sessan

31 maj 2012 00:40

mjau, så fin du är där du vilar i din korg.
Tasskram för påhälsningen inne hos oss.
Matte ska byga lite mer ngn dag, så blir det lite mer att klättra på, mjau

Tass tass

http://katternasblogg.blogg.se

Aamor & Tina

31 maj 2012 06:28

Klättra är kul. Gjorde jag en del när jag var valpis.

 
Laika

Laika

31 maj 2012 12:49

Ja, vem är han som tar dig under armen och bär ner dig på gräset när du sover? En sån tur att du inte gav dig utan gick och la dig igen. För hur trött hade du inte annars varit?

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

31 maj 2012 19:11

Precis, jag bestämmer själv och är väldigt envis!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards