Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 1 juni 2012

Av Aamor & Tina - 1 juni 2012 18:07

Åh så skönt det känndes när matte sa att idag är det fredag Aamor och sista dagen vi måste iväg. Det är toppen, hihi!

Jag och matte gick till syrran och sen cyklade matte iväg till jobbet, hon var lite tveksam om hon skulle ta bilen eller inte men valde cykel, jag hade gillat om vi tagit vår bil.


Syrran och jag har tagit det lugnt idag, inget väder att vara ute i för det har regnat och sen blåser det mycket, mer blåst nu på eftermiddagen.

Det tog lång tid innan matte kom och hämtade mig för dels skulle hon in om och lämna böcker på biblioteket och sen sa hon att det var sån motvind hem att det kändes som hon cyklade in i en vägg då och då.


Vi gick hem men vi satt bara ute en liten stund för det var inte så skönt, matte frös och jag gillade inte att mitt hår blåste åt alla håll. Inga katter syntes alls så för den delen var det inte lönt att sitta där.

Inne så satte matte igång med att ladda tvättmaskinen, dammsuga och lite annat, själv gick jag och la mig i min kökssäng för att inte vara ivägen och så har jag lärt mig att matte blir fortare klar då, hihi!

Nu är hon klar, bara tvätten som ska hängas sen men hon har tid att sitta ner vid skrivbordet så direkt kom jag och la mig på hennes fot, hon sitter nog still ett tag nu.

Vi ska nog bara slappa resten av fredagen och titta på TV och det gillar jag för då är hon också still, för det mesta i alla fall.


Ha en trevlig kväll alla!

Gammal bild! Ser ni grisknorren i min mun? 



Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards